Home > Stephen Bethea
Favorites
Fan Points Earned
Top Rivals
Rival Points Earned
Comments
Haha dook loses to St. Johns.

01/31/2011

09:55 AM
over 6 years
 
Damn Dr. Smack...where the hell you been hiding. You sure aren't talking in Smack on here.
about 1 year
 
Dr smack got braces thats why he aint talking anymore its hard to talk with a pallet expander and rubber bands it nearly impossible, he lost a bet to me and that was the repercussions so he will be wearing braces for two year and one year of head gear as well
haha how are you a friend of mine on here and a sox fan? i never really go on this site until pretty much today... oh... btw.. how did ya like that win for us today? i like seeing beckett get killed in person :D

08/09/2010

01:14 AM
Still pissed that USA got knocked out of the World cup yesterday.

06/28/2010

11:55 AM
Will do, what do I need to do to get points

05/17/2010

14:46 PM
how do i get points?

05/11/2010

14:13 PM
All though your Yankees beat the hell out of my Sox on Friday and Saturday, they didn't sweep them. And yes they are below 500 and may not make the playoffs. However the curse is not back. They'll be back, you just wait :)

05/10/2010

11:08 AM
NEW YORK YANKEE'S ARE GOING TO SWEEP YOUR BOSTON PINKSOX (opps redsox lol) this week end PINKSOX aren't even playing 500 ball the curse could be back lol peace

05/07/2010

06:39 AM
Yeah when we were first testing it out it did that so we had to fix it. Haha plus ass should be allowed anyways :)

05/06/2010

18:22 PM
dude this is pretty cool! by the way... did that auto correct ass out of sunglass?

05/06/2010

17:48 PM
haha I will take a look at this in more detail later on. I wanted to sign up to support you guys. I hate carolina!!!!! Later!

05/06/2010

12:40 PM
Hey Steve, let me know how you like your biz cards when you receive them.

05/03/2010

11:48 AM
Well thanks. But I'll bring em back to you this week. I joked to Tim about stealing them and then forgot to give them back.

02/21/2010

16:02 PM
They look great on you!! :)

02/21/2010

16:01 PM
That's to sexy looking dudes right there. How do you like those sungl***es?

02/21/2010

15:59 PM
over 6 years
 
waaa????????
Love the profile pic!!! :)

02/21/2010

15:49 PM